torsdag 17 mars 2011

Universum

Ack, denna stress!
Det är så fruktansvärt mycket jag verkligen MÅSTE göra idag, och jag förstår inte alls vart jag ska få motivationen och orken ifrån. Dessa "måsten" och jag är inte alls bästa vänner, överhuvudtaget, men jag antar att jag får tänka att det blir värt det i slutändan. Jag ska ju trots allt hem till Karlskoga imorgon, så jag får väl tänka så.
Men att städa och packa är nog bland det tråkigaste jag vet så det blir undvikande in i det sista, och det slutar alltid med att jag stressar ihjäl mig när klockan är läggdags och jag är inte ens halvfärdig - duktig flicka.
Jag tänker iallafall att jag ska försöka väva in min hemuppgift i FT i det hela, och hoppas på att det blir liiiite lättare åtminstone.

Hur som helst så blev det här är fruktansvärt tråkigt inlägg, men jag skyller på att jag inte är vaken än och egentligen inte har någonting intressant att snacka om just precis nu.

Jag ser iallafall fram emot dagarna i Karlskoga sjukligt mycket, och jag tror det kommer bli fint som tusan.
Jag tänkte också dela med mig av min pepp-playlist som kommer gå varm hela dagen - glad musik som bara gör att man vill dansadansadansa är världens bästa grej när man ska städa!

Så, enjoy!

party like a rockstarr

1 kommentar:

AsiaHontas sa...

Bra lista! Diggar den skarpt! Kul att du kommer hem... vill väldigt gärna träffa dig om du har tid osv =) ta hand om dig nu. KRAMA