måndag 28 mars 2011

Underground

Förvirringen är total!
Att inte förstå vad som pågår gällande någonting egentligen är ganska underligt. När ens känslor, tankar och framförallt handlingar inte alls beter sig som man kanske tänkte från första början blir vardagen minst sagt ganska rörig. Den här tiden jag spenderat hemma i karlskoga nu har varit, för att komma med årets största underdrift, sjukt jävla konstig.
Vad fan var det egentligen som hände?!
Jag har iallafall absolut ingen som helst aning, och jag vet inte alls hur jag ska reagera på det hela heller.
En miljard känslostormar, en miljard "bullshitmind"-beslut och allting har egentligen blivit totalt tvärtemot vad jag tänkte från början. Det är garanterat den här jävla(läs underbara) vårens fel. All den här solen gör mig knäpp(are) i hjärnkontoret och jag begriper ingenting alls.

Svammelsvammelsvammel, förbannade underbara, älskade sol!

Inga kommentarer: