tisdag 15 mars 2011

One hit

Till A..

Jag blev genuint ledsen när du berättade att du inte skulle vara kvar längre, men jag förstår nu.
Jag tycker inte att du är dum, som jag sa förut, jag klandrar dig inte överhuvudtaget. Det jag tycker är att det är väldigt synd att det var tvunget att bli som det blev, för du är så himla bra, och jag kommer sakna dig! Men jag förstår.
..och ja, jag ska försöka bli bättre med bloggen, jag lovar!


Jag vet inte alls egentligen ifall jag har någonting jag känner att jag vill berätta just nu. Det skulle väl vara att jag börjat färdighetsträning igen då, och att jag känner att jag kanskekanskekanske är påväg framåt, om ens bara litegrann.
Och det är väl bra, antar jag, samtidigt som det är både förvirrande och fruktansvärt läskigt.

Nåväl, bloggandet kommer bli bättre, jag nästan lovar.

Just det, jag åker hem på fredag också. Det blir fint!






Inga kommentarer: