onsdag 11 november 2009

Vit morgonpromenad

Efter första natten på behandlingshemmet så känner jag mig faktiskt helt utvilad. Jag var helt slut igår efter en lång dag med flytt, nya människor och lite löst räknat en miljard nya intryck. Människor som verkligen känner mig vet att jag och förändringar är en ganska dålig kombination, men hittills har det faktiskt gått riktigt bra. Jag gick upp direkt när jag blev väckt, var med på morgonmötet och tillochmed ut på morgonpromenaden. Ärligt talat är jag väldigt stolt över mig själv, jag trodde aldrig att jag skulle ens våga mig ut ur rummet på flera dagar, men nu sitter jag och skämtar och skrattar litegrann med dom andra tjejerna. Helt på riktigt så känns det väldigt bra, men som vanligt vågar jag inte hoppas på för mycket.
Vi får se vad som händer, och hur det känns om ett par dagar.


Det här får räcka för nu. Som ni kanske märker så får jag ha min telefon så ni kan nå mig när som helst om ni skulle vilja.

XoXoXo

1 kommentar:

Fraj sa...

Går det bra för dig? :)