onsdag 4 november 2009

snöoväder med inslag av glädje(!?)

Just nu sitter jag hemma hos ynkliga lilla mamma som är så sjuk så sjuk, vill bara klappa henne på huvudet och säga att det blir bra.

Den här dagen har varit helt sjuk, jag har gjort mer saker idag än vad jag gjort på flera månader.
jag har:

-gått upp klockan 8 på morgonen och hållt mig uppe
-ätit frukost!!!!!!!!!
-målat i målarbok
-gjort 10 st armband
-tvättat 4 maskiner tvätt(+strykt&vikt)
-bakat kladdkaka

Jag är faktiskt fruktansvärt stolt över mig själv, och för vissa kan det tyckas löjligt, men för mig är det ett sjukt stort steg. Jag började tvätta helt självmant utan tjat och gnat, helt på eget initiativ. Samma sak med kladdkakan. Och nu, snart, ska jag iväg till ett ställe jag aldrig trodde jag skulle våga sätta min fot på igen(vilket jag fortfarande inte tror, förmodligen kommer jag få panik och springa därifrån)!
Nåja, vi får se hur det går.

Hur som helst så är imorgon dagen med stort D, dagen jag ska besöka behandlingshemmet. Jag är skiträdd och kommer förmodligen inte kunna sova inatt heller. Det kommer bli ännu en zebranatt, men då får det vara så. Jag hoppas bara på att jag inte försover mig eller något annat klantigt som jag råkar ut för allt för ofta.

Som sagt, nu ska jag snart iväg och är livrädd så jag sätter stopp här, går ut och kedjeröker en stund och tar en xanor!

XoXo

Inga kommentarer: