onsdag 18 november 2009

trivsel, eller inte?

Allting känns så himla overkligt, det känns inte som att det är jag som lever mitt eget liv och det skrämmer mig. Det är så sjukt mycket förändringar och jag känner mig som en helt annan människa - jag vet dock inte om det är bra eller dåligt.
Ensamheten är nästan värst, och hemlängtan gnager sönder mig. Jag förstår inte alls varför, för hela tiden så känns det som det jag kallade hem tynar bort mer och mer för varje dag som går.

Jag önskar att jag kunde ge er mina tankar utan och innan, men jag kan inte beskriva dem i ord. Det är hemskt, fast samtidigt fruktansvärt skönt. Jag är förvirrad!!

Igår var ändå en väldigt bra dag, jag var i örebro och träffade älskade Jepe och Leo, blev fotad av H - gothstil! SKITROLIGT!!!! Bilderna finns på http://www.gunghezt.bilddagboken.se,

Nu får det vara nog, ring mig!

XoXo

Inga kommentarer: