söndag 26 augusti 2007

beordring & utförande

Ja, då har jag också skaffat mig en blogg, efter mycket om och men.
En vän tyckte det vore en bra idé för mig att skapa en blogg om mitt liv, mina tankar, känslor, mina vistelser hit och dit på bup, om sveriges psykiatrivård, så att hon och många andra som "bor på en helt annan planet än jag själv", som hon så fint uttryckte det, kan få en möjlighet att blicka in i min verklighet.

Det kommer dock bli ganska svårt för mig att skriva så sammanhängande som möjligt, med tanke på att jag har ganska en lång historia bakom mig.
Det kommer ta tid, det kommer ta energi, och det kommer förmodligen förstöra många dagar för mig. Men från och med nu kommer jag försöka se det här som en form av självterapi, som ett slags hjälpmedel för både mig och er, att som sagt ge Er en inblick i mitt kaotiska liv.

Det här får nog räcka för nu.

Inga kommentarer: