söndag 19 februari 2012

Bright mouths

Upp&ner, ut&in, bak&fram - lite så känns min tillvaro just nu.
Mestadels av tiden begriper jag ingenting alls, tankeverksamheten går nonstop och mitt kära(läs förbannade!) hjärnkontor kollapsar nog vilken sekund som helst.
Helgen har varit intensiv, oerhört förvirrande och på något underligt vis fantastisk. Mycket som händer på en och samma gång vilket gör det svårare än vanligt att urskilja vad som verkligen händer.
Nu är jag tillbaka i gökboet, och tisdag kunde inte komma snabbare - denna väntan och ovisshet driver mig sakta men säkert närmre totalt vansinne.

Förvirringen är så påtaglig att jag går omkring och är ständigt yr i huvudet, jagar ifatt mig själv i dissocieringarnas land(försöker, åtminstone) - jag vill bara ha ett svar.

Nu tog orden slut.

1 kommentar:

Bismillah sa...

intressant blogg :) ska vi följa varandra på bloglovin?:)